close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    سایت اخبار و سیم کارت

    بازدید : 84
    يکشنبه 6 آذر 1401 زمان : 12:10

    سیم کارت 0912 به دلیل محبوبیت زیاد و قدمت طولانی تر همراه اول نسبت به سایر اپراتورهای دیگر، همیشه اخبار و شایعاتی بی منطق و دروغین در مورد سیم کارت 0912 انتشار پیدا میکند
    البته شایعات برای همه کسب کارهای محبوب است اما چنین خبرهایی در مورد سیم کارت های 0912 حتی برای مدت کوتاه ممکن است باعث ضرر مالی شود به همین دلیل باید همیشه به مه اخبارهایی که در مورد این سیم کارت ها نشر داده میشود توجه نکرد.

    سیم کارت های 0912 نیز از همان روزهای اولیه عرضه تا کنون که در حدود سه دهه از عرضه آنها می گذرد، فراز و نشیب های فراوانی را پشت سر گذاشته و با شایعات و خبرهای زیادی دست و پنجه نرم کردند، ولی در پایان همیشه روز به روز بر ارزش ریالی و اعتبار این سیم کارت افزوده شده و محبوبیت آنها نیز در بین کاربران افزایش پیدا کرده است.

    در هر صورت اگر از جمله افرادی هستید که قصد خرید سیم کارت های 0912 را دارید و به دنبال کسب اطلاعات دقیق و موثق در مورد این سیم کارت می گردید، تا پایان ما را همراهی کنید تا هم از آخرین شایعات پیرامون این سیم کارت پر طرفدار مطلع گردید و هم بتوانید اطلاعات کاملی در مورد قیمت و جایگاه واقعی سیم کارت های 0912 بدست آورید.

    مهم ترین شایعات پیرامون سیم کارت های 0912:



    1. به زودی از سوی همراه اول سیم کارت های 0912 رایگان واگذار می گردد!
    این شایعه را می توان از آن جمله خبرهای شاخدار عنوان کرد که به هیچ وجه قابل قبول و منطقی نمی باشد. زیرا تقریبا همه کاربران از ارزش سیم کارت های دائمی 0912 آگاه هستند و می دانند که این سیم کارت ها، از ارزش ریالی بسیار بالایی برخوردارند. حتی شماره های جدید و صفر آن که قدمت کمتری داشته و بالطبع قیمت پایین تری هم دارند، روز به روز در حال افزایش قیمت می باشد و رشد صعودی خوبی در بازار سیم کارت ایران دارند. حال این سوال پیش می آید که چرا باید اپراتور همراه اول، با ارزش ترین و گران ترین و پر تقاضا ترین سیم کارت خود را به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار دهد؟



    2. به زودی سیم کارت 0912 اعتباری عرضه می شود!
    اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور کشور، از همان سال 73 سیم کارت های دائمی خود را به صورت استانی عرضه کرد. به همین خاطر هر پیش شماره این اپراتور، مربوط به یک استان مشخص می باشد. پیش شماره 0912 نیز مربوط به استان های تهران، قم، قزوین، کرج، سمنان و زنجان می باشد.

    کم کم بعد از گذشت چند سال و حضور اپراتور ایرانسل با سیم کارت های اعتباری، همراه اول هم سیم کارت های اعتباری خود را با پیش شماره های استانی ارائه نمود. فقط در این بین تنها پیش شماره ای که سیم کارت اعتباری ندارد، مربوط به پیش شماره 0912 می باشد.

    همین موضوع هم باعث شده تا هر چند وقت یکبار، شایعاتی پیرامون عرضه سیم کارت های اعتباری 0912 در بازار شنیده شود و عده ای منتظر سیم کارت اعتباری 0912 ارزان قیمت بمانند. حال آنکه یکی از مهم ترین دلایل بالا بودن قیمت سیم کارت های 0912، دائمی بودن آنهاست که سبب می گردد تا این پیش شماره از سایر پیش شماره های همراه اول جدا شده و منحصر بفرد گردد.



    3. سیم کارت های 0912 خیلی زود سلب امتیاز می شوند!
    موضوع سلب امتیاز به هیچ وجه مختص پیش شماره 0912 نبوده و همه سیم کارت های اعتباری و دائمی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل مشمول این قانون می گردند. بنابرین فرقی نمی کند مشترک کدام اپراتور باشید، فقط باید مراقب باشید تا مشمول قانون سلب امتیاز نشوید.

    براساس این قانون در صورتی که مشترک طی دوره های متوالی نسبت به پرداخت بدهی سیم کارت خود اقدام ننماید، امکان از دست دادن امتیاز سیم کارت خود را دارد که این امر از سوی اپراتور به روش های مختلف مانند پیامک به مشترک اطلاع رسانی خواهد شد. علاوه بر این در صورتی که مشترک از تلفن همراه خود موجب مزاحمت دیگران شود و عمدا و با سوء نیت ارتباط دیگران را مختل نماید، برای بار اول مشمول قطع سیم کارت به مدت یک هفته، برای بار دوم قطع سیم کارت به مدت سه ماه و برای بار سوم امتیاز سیم کارت مشترک برای همیشه سلب می گردد.

    بنابراین این قانون مشمول کلیه مشترکین بوده و به هیچ وجه مختص سیم کارت دائمی 0912 نمی باشد، هر چند که این شماره نسبت به باقی شماره ها از امن ترین سیم کارت ها، از بابت خطر سلب امتیاز می باشد و بر اساس اعلام اپراتور همراه اول در صورت عدم پرداخت بدهی در سال های طولانی ( بیش از سه سال ) امکان سلب امتیاز این پیش شماره با ارزش وجود دارد.



    4. سیم کارت 0912 یک میلیونی!
    این خبر شایعه است یا واقعیت!!

    زیرا سوال اینجاست چگونه ممکن است سیم کارت 0912 یک میلیونی داشته باشیم؟!!! در حالی که هر چند وقت یکبار خبر فروش سیم کارت های 0912 با قیمت های نجومی و میلیاردی، همه را شگفت زده می کند...

    واقعیت این است که شماره های رند و کدهای پایین 0912، به دلیل قدمت و تقاضای بالا از اعتبار و ارزش ریالی بسیار بالایی برخوردارند که به دلیل عدم عرضه، فراوانی کمی در بازار داشته و همین موضع سبب می گردد تا به محض عرضه شدن، با انبوهی از متقاضیان خرید روبرو شده که حاضرند تقریبا هر بهایی برای داشتن این سیم کارت ها بپردازند.

    ولی در این بین، سیم کارت هایی نیز هستند که در سال 93 با پیش شماره صفر و 9 از سوی اپراتور همراه اول عرضه شده و به علت قدمت کمتر، از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند. این سیم کارت ها که در بازار سیم کارت ایران به سیم کارت ارزان قیمت 0912 معروفند، به خاطر قدمت کمتر و فراوانی بیشتر، قیمت متعادل تری نسبت به سایر پیش شماره های 0912 دارند، هر چند؛ به هیچ وجه این عدد یک میلیون نمی باشد، ولی قطعا شرایط خرید این نوع سیم کارت ها بسیار بهتر می باشد.



    البته سیم کارت 0912 پیش شماره صفر و 9 در سال 93 با قیمت دویست هزار تومان از سوی اپراتور همراه اول در اختیار مشترکین قرار می گرفت، ولی الان با گذشت بیش از 8 سال قیمت پایه این سیم کارت ها از 8 میلیون تومان می باشد که با توجه به رندی شماره، میزان کارکرد و ... روند صعودی به خود می گیرد.

    در هر صورت این شماره های ارزان با قیمت اقتصادی می تواند برای سیم کارت اولی ها یک پیشنهاد مناسب و مقرون به صرفه باشد. زیرا علاوه بر قیمت مناسب، از تنوع شماره بالایی هم برخوردار بوده و شماره های صفر و کار نکرده آن نیز به مراتب بیشتر از سایر پیش شماره ها می باشد. علاوه بر این با توجه به این که این شماره ها از سوی معتبرترین و با ارزش ترین اپراتور کشور عرضه می شوند، به عنوان یک منبع معتبر برای سرمایه گذاری، با گذشت زمان قیمت چند برابری پیدا خواهند کرد.

    خرید یک سیم کارت همواره به عنوان یک چالش می تواند خسته کننده و طولانی گردد، ولی اگر با آگاهی کامل صورت پذیرد می تواند به عنوان یک انتخاب خوب، گامی بلند در جهت موفقیت به شمار آید. پس اکیدا توصیه می شود قبل از انتخاب سیم کارت، اطلاعات لازم در این خصوص را کسب کرده و سپس با خرید از مراکز معتبری همچون رند باز که نه تنها در این زمینه از تجربه کافی برخوردارند بلکه به علت اعتبار بالا مورد توجه حرفه ای های این حوزه می باشند، این چالش را به فرصتی استثنایی و غیر قابل تکرار تبدیل کنید.





    منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

    خرابی سیم جمع کن جاروبرقی
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 0

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    آمار سایت
  • کل مطالب : 250
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 107
  • بازدید کننده امروز : 108
  • باردید دیروز : 319
  • بازدید کننده دیروز : 317
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2164
  • بازدید ماه : 3691
  • بازدید سال : 11372
  • بازدید کلی : 60795
  • کدهای اختصاصی